Woensdag 13 februari 2013 - Reisverslag uit Salla, Finland van Caro Cools - WaarBenJij.nu Woensdag 13 februari 2013 - Reisverslag uit Salla, Finland van Caro Cools - WaarBenJij.nu

Woensdag 13 februari 2013

Door: Caro Cools

Blijf op de hoogte en volg Caro

13 Februari 2013 | Finland, Salla

Vanochtend konden we 'uitslapen', dus tot half negen. Na gister had iedereen dat ook wel nodig. Na het ontbijt gingen we met de husky's op pad. De husky's waren zo actief en enthousiast, ze sprongen en blafte. Ze hadden overduidelijk veel zin om te gaan en wij trouwens ook. Het eerste deel van de tocht zat ik in de slee. Je stuiterde soms echt op en neer door de bobbels, maar het was echt geweldig om te zien hoe die honden de slee trokken. Zelfs onder het rennen sprongen ze nog over elkaar heen en waren ze aan het spelen. Na een klein uur stopten we, zodra de honden vast gemaakt waren aan een boom konden wij bij het kampvuur gaan zitten. Hier kregen we ook weer een worst die we boven het vuur konden roosteren en een heerlijke mok chocomelk. Dat was echt even genieten. Na de stop mocht ik de slee besturen. Dat was best zwaar, vooral het remmen. Soms renden ze nog door terwijl ik al met twee voeten op de rem stond en al mijn gewicht in de strijd gooide. Wanneer we een berg op gingen moest je mee steppen, maar berg af gingen ze als wilden, heerlijk voelde dat. En ook hier kregen we weer een rijbewijs, een huskyrijbewijs.
's Middags hebben we rustig aan gedaan. Iedereen was moe van het opstaan 's nachts en van de drukke dag gister. Wat op de bank gehangen en gekletst en toen was het al tijd voor het avondeten.
's Avonds zijn we met zijn alle naar de kota hier iets verder op gelopen. Hier hebben we een vuur gemaakt en gedronken. Later ging ook de muziek aan en hebben we met van alles luid mee gezongen en gelachen. Ook dit was weer een heerlijke dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caro

Hee! Ik ben Caro, 17 jaar en gek op reizen. Het liefst zou ik de hele wereld over gaan, en wie weet gebeurd dat ooit nog. Verder ben ik veel te vinden in dansstudio's, achter de camera, al schrijvend of wanneer ik samen ben met mijn vriendinnen. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs,

Actief sinds 08 Feb. 2013
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 27834

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Namibië

06 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Caro goes Faro

16 Maart 2015 - 24 Maart 2015

Studiereis New York

23 Juli 2014 - 06 Augustus 2014

Roadtrip IJsland

15 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

Moskou

27 Juni 2013 - 05 Juli 2013

Kos, Griekenland

10 Februari 2013 - 17 Februari 2013

Lapland

Landen bezocht: