Zondag 3 augustus 2014 Myvatn - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Caro Cools - WaarBenJij.nu Zondag 3 augustus 2014 Myvatn - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Caro Cools - WaarBenJij.nu

Zondag 3 augustus 2014 Myvatn

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

03 Augustus 2014 | IJsland, Reykjavik

Papa was jarig! Abraham (: We ontbeten lekker voordat we de auto instapten en vertrokken. De kofferbak zat weer helemaal volgestopt en het was een behoorlijk eind naar het volgende huisje. We stopten bij (ik weet het, alweer een waterval. Maar echt, hij was gewoon weer totaal anders. Waarschijnlijk geloven jullie dat niet, maar het was echt zo! (; ) Godafoss, de bekendste waterval van heel IJsland. Het was me alleen even ontschoten waarom hij zo bekend is... maar ook deze was weer schitterend. Met een donderend geraas kwam het water naar beneden en ik keek mijn ogen uit. Het water kleurde mooi lichtblauw wanneer het verder vloeide tussen de rotsen.

We reden en reden en reden. Mama was niet zo lekker en wij waren eigenlijk erg moe. Wanneer we dan aan het eind van de middag in het huisje aankwamen, konden we alleen nog maar bankhangen. En wauw wat een huisje! Helemaal strak met als basiskleuren zwart en wit met daardoorheen vooral oranje en appeltjesgroen. Een kookeiland, grote ronde eettafel, kachel, bank, schommelstoel en schommelbank, schilderijen, een dik wollig tapijt, overal grote ramen, sauna en hottube, wauw! Ik wil jullie niet jaloers maken hoor, maar wauw (:

We deden even boodschappen en maakten avondeten voordat we weer terugvielen op de bank met een film en even lekker niksen.

• 06 Augustus 2014 - 13:32

Erwin:

Op die manier wil ik ook wel 50 worden!! TOP verjaardag, TOP gasten! Geniet ze!

Caro

Hee! Ik ben Caro, 17 jaar en gek op reizen. Het liefst zou ik de hele wereld over gaan, en wie weet gebeurd dat ooit nog. Verder ben ik veel te vinden in dansstudio's, achter de camera, al schrijvend of wanneer ik samen ben met mijn vriendinnen. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs,

Actief sinds 08 Feb. 2013