Dinsdag 2 juli 2013, Kos-stad, Griekenland - Reisverslag uit Salla, Finland van Caro Cools - WaarBenJij.nu Dinsdag 2 juli 2013, Kos-stad, Griekenland - Reisverslag uit Salla, Finland van Caro Cools - WaarBenJij.nu

Dinsdag 2 juli 2013, Kos-stad, Griekenland

Door: Caro Cools

Blijf op de hoogte en volg Caro

02 Juli 2013 | Finland, Salla

Al vroeg ging vandaag weer de wekker. Hup, kleren aan en gaan. Voor vandaag stond een trip naar Nisyros gepland. Om acht uur stonden we al in de haven en iets na half negen vertrok de boot. Na een kleine twee uur varen kwamen we aan op het vulkaaneiland. Van de boot meteen de bus in de bergen in naar de grote Stefanoskrater. In de bodem van de krater zitten scheuren waaruit zwaveldampen opsteigen. De bodem zelf is ook ontzettend warm, op sommige plekken kun je gewoon niet stil blijven staan zo heet!
Nadat we de krater in waren gegaan, rond hebben gekeken en stenen hebben verzameld gingen we weer terug met de bus naar Mandraki, de havenstad van het eiland. Hier hebben we rustig rondgelopen en wat gegeten. Nog wat souveniertjes gekocht en toen moesten we alweer de boot op terug naar Kos. Onderweg hebben we nog een regenboog in het water gezien terwijl het water zo hoog opspatte dat het door de ramen naar binnen kwam.
Terug in ons huisje hebben we gekookt en zijn we na het eten heerlijk in slaap gevallen.

Caro

Hee! Ik ben Caro, 17 jaar en gek op reizen. Het liefst zou ik de hele wereld over gaan, en wie weet gebeurd dat ooit nog. Verder ben ik veel te vinden in dansstudio's, achter de camera, al schrijvend of wanneer ik samen ben met mijn vriendinnen. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs,

Actief sinds 08 Feb. 2013